Play

EHRLE oferă service profesional de garanţie şi postgaranţie, care prevede mentenanţă tehnică sistematică de 4 ori pe an şi de 2 ori în perioada extrasezon, prevenirea şi eliminarea deranjamentelor, instruirea operatorilor spălătoriei.

Informaţia este transmisă inginerului serviciului mentenanţă, astfel angajatul se deplasează la client deja pregătit, având cu sine toate piesele necesare pentru schimb şi sculele pentru reparaţie.

În cazul când clientul anunţă că a apărut o problemă, serviciul mentenanţă EHRLE soseşte în cel mai scurt timp. Defecţiunile pot fi comunicate:

  • expediind o scrisoare prin poşta electronică
  • contactând telefonic departamentul tehnic şi anunţând inginerului de gardă a serviciului mentenanţă despre apariţia unei probleme

Viteza garantată de reacţionare a service-ului EHRLE este cea mai înaltă pe piaţă, iar cauza deranjamentului poate fi localizată şi mai rapid datorită sistemelor de dirijare a spălătoriilor CM2 şi CM3, graţie cărora clienţii spălătoriilor auto EHRLE pot beneficia de service la distanţă.

Un element la fel de important constă în faptul că inginerii noştri urmează o pregătire specială la fabrica producătorului din or. Illertissen (Germania), acumulând în plus experienţă practică de operare cu utilajele în alte ţări, unde EHRLE dispune de cea mai mare reţea de spălătorii, multe din ele activând de mai bine de 7 ani.

Fiecare automobil service EHRLE este dotat cu setul necesar de scule şi utilaj de diagnostic lucru, care permite identificarea şi remedierea în cel mai scurt timp al deranjamentelor în funcţionarea echipamentului.

Echipamentul produs de EHRLE corespunde standardelor internaţionale şi normelor de securitate.

Incidenţa redusă a avarierii echipamentului + service-ul rapid şi profesional al firmei = succesul tehnologiei EHRLE!

Up
Acest site foloseste cookie-uri (cookie-uri), astfel încât serviciul nostru pot lucra mai bine. Află mai multe am înțeles